Robiłem tydzień temu

Description of your first forum.

Robiłem tydzień temu

Postby ProoffneiMi » Wed Apr 09, 2014 8:08 am

jeszcze cos jesli bys mial to zwichniecie to niestey na bank 2 operacje w przeciagu jakis 3 lat i rehabilitacja na 100% i to naprawde intensywna ja bylam mala i nie chcialo mi sie cwiczyc a teraz mam tego skutki tak ostrzegam!!!
sfanatyzowany.opoczno.pl
Lekarz kazał mi go stosowac na noc. Sterylizatora nie miałam.Tak ja aga28 napisała wszystko w garnku wyparzyłam i było ok.
Róznimy się tym, że jedni potrzebują wiecej czasu drudzy mniej i nie możemy na to wpłynąć..
MPV - 7,3 N:
Wczoraj ugotowałam zupkę, a dziś z pośpiechu nie wzięłam jej do pracy.
Pozdrawiam
To jest w Twoich jelitach!!!

Teraz mam utrudniony jakos dostep i sssssstrasznie boli. sfajczyc.lezajsk.pl ok.
Też uważałam, że przy mojej pracy nie mogę skorzystać z pomocy. 34*C-37*C to przelewam do irygatora. Mimo to nie czuję się usatysfakcjonowana, ponieważ po każdym takim maratonie jestem strasznie otarta i nie mam ochoty na seks przez następny tydzień. Hej Dziewczyny. Jedynie jak zacznie ropnieć to ewentualnie wtedy mogę użyć maść z antybiotykiem.. sfanatyzowal.olsztyn.pl
wczoraj zjadłam musli z jogurtem nat, malutki obiadek z drugiego dania , owoc (jabłko , arbuz , banan) , startą marchewke , 2-3 deski z wędlinką. 2. Aby zminimalizować drętwienie dłoni spróbujcie ćwiczeń dłoni i palców. bardzo chcę doznać mega odlotu... Od tego momentu biorę rovamycynę. http://www.fototrendy.pl/produkt/markery ,do,kapieli,w,6,kolorach,277/ a może coś takiego? lżej ale czydziała to zobaczymy jak skonczą się trzy fazy :
Ja mam pytanie o leczenie kanalowe zęba- ile potrzeba jest wizyt na takie lecznie i gdzie je najlepiej wykonać w Krakowie, zeby tez nie było miażdząco jesli chodzi o koszty
Ale nie każdy ma taką możliwość.
Torbiel zniknęla(ale zaznaczam byla malutka).Teraz jednak po upływie kilku miesiecy podejrzewam ze znów sie robi poniewaz zaczynam miec duze problemy z cerą(tak jak zreszta poprzednio).Z tymi cystami jest tak niestety ze jak sie zcaynają robić(jak ktos ma takie ,, skłonnosci,, to bedą sie pojawiac juz do końca czynnosci jajników.Pozdrawiam.
53 lata na karku....
Dodam, może to głupie, ale lecę 1 raz samolotem, do tej pory jedynie odbierałam \lotników\ i machałam im na pożegnanie, niedawno śmiałam się z mamy, że co to jest, pikuś, wsiąść i już hehe a tu prosze W dodatku lece z chłopakiem, którego angielski sięga pamięcią szkoły podstawowej i czuję się podwójnie zobowiązana
Zaczęłam czytać medyczne kniżki i co się okazało?!!!!
Ja od razu poszłam do chirurga w szpitalu.
mam teĹĽ drugie trampki Converse - sÄ… ze skĂłry.

farbować, pleść warkoczyki, robic dready - zeby nudno nie było ....
sflaczeje.podhale.pl
Nikt, żaden lekarz nie umiał mi powiedzieć co się ze mną dzieje i nie umiał mi pomóc. u mnie 3 dzien przyg
jakby nie wyglądał jest skreślony i skazany na śmierć za sam fakt,że jest pająkiem...
Moja ma dopiero 6 i najgorsze jeszcze przede mnÄ…
Najpierw pani dr usunęła mi jakimś takim wirującym czy pulsującym szpicem kamień nawet pod linia dziąseł (uczucie lekkiego kucia ala ugryzienie komara) potem takim czymś jak wiertło tylko z gumka z tarka wyczyściła z osadu a następnie nałożyła fluor czy tam lakier (nie pamiętam) i dopiero mi po piaskowała zęby ( smak gumy do żucia potem sie ma) a na końcu czymś tam jeszcze pomalowała mi zęby...cały zabieg kosztował mnie 220zł (prywatnie) uczucie teraz mam jakbym miała zęby w piasku ( nie jest nieprzyjemne wręcz ciekawe i ma zniknąć) i nie mogę do końca dnia jeść wiec git ze na wieczór mnie umówiła -pić mogę wodę
A co do tej ody..zaj**ista
Nie wiem czy to sie komus przyda ja zgubilem tluszcz za pomoca reklamowek zwyklych przy bieganiu i robieniu spietych brzuszkow po czasie zniknol ten problem tluszcz wtedy wydziela sie szybciej o wiele po jakis 1-2 miesiacach powinien tluszcz zejsc calkowicie
Jedyne co to trzeba się przyzwyczaić do tego, że poprostu są większe co się czuje przy oblizywaniu ust i buziakach
leci sie szybciej w dół.
Konieczna jest wĂłwczas regeneracja, co najmniej co miesiÄ…c.
bo rzeczywiście byłam padnieta straszliwie po pracy
i o ile one wydluzaja?

ja czesto kupuje zestawy do frenchu i takie do zdobienia pazurkow z cienkimi pedzelkami, pazury mam pomalowane non stop! serwowalismy.waw.pl a po drugie stosowala diete z zaupka kapusciana.
Hehe - ktoś mnie wyprzedził i dał przede mną taki wpis. POTRZEBUJESZ DOWODÓW? moj koszt tego zabiegu to tylko 350zł Chce wyrpstowac wloski chemiczne. pozdro laski serwowane.waw.pl
Pozdrawiam Milego dnia wszystkim Co radzicie z Allegro.pl albo jakiegoś sklepu w koninie? Witam Dziewczyny! Witam macie mojego meila jeśli chcecie wiedziec skąd jestem odezwijcie się trzeba dojrzec do swojego odchudzania ALE! to o kilka dni wczesniej.
tylko nieatrakcyjne nieruchawe ciamcie żony tak mają że męzowie nie chcą się z nimi kochać, tylko wolą zaspokajać się sami przed kompem, te atrakcyjne i pracowite w łóżku zawsze mogą liczyć na swoich mężów - i w łóżku i w pracach domowych, z paszkwilami nie chce się nawet wychodzić gdzieś razem- nawet na zakupy, bo to obciach dzwigać zakupy mając u boku jakiegoś kotleta, lepiej wyjść gdzieś z trójką dzieci niż z nią samą, miłość nigdy nie umiera sama , trzeba jej w tym pomóc swoim lenistwem i wygodnictwem czy niezaradnością,
1) Jedz do syta,ale nie w nadmiernej ilości:
Mam dopiero 35 lat
Dziewczyny, mam do Was pytanie, jaki odstep czasu dzieli wasz posiłek i jakis wysiłek fizyczny?
Luiza
A ja widziałam w jakimś programie jak jej mama sie żaliła ze MTV kazało jej robić z siebie idiotkę ( że to się niby Amerykanom spodoba) i duzo straciła na tym i bardzo cierpiała bo ludzie ją postrzegaja teraz jak tępaka...
chuda brzydula bez talentu, ale chwilowo jest symbolem seksu.
wiadomo wtedy uslugi sa tansze np farba 40-70 zl
mam przebity kolczyk od 2 miesięcy chciałbym zmienic na trochę mniejszy-nie podobaja mi się duze kulki.
czy warto zostawic chlopaka i wyjechac realizowac sie??

Traktuje ludzi jak śmieci, ale co wymagać od tego człowieka.
setow.waw.pl
Dawno mnie tu nie było , ale się ubawiłem czytając te wypowiedzi ?????????????????? Witam wszystkie panie i mam pytanko,łykam meridie od 43 dni,przez pierwszy miesiąc musiałam się zmuszać do jedzenia ale teraz zauważyłam wzmożony apetyt jakby przestała działać,nie wiem czy powinnam brać jom dalej czy zrobić sobie przerwe.
Miesiąc dochodziłam do siebie.
Pod wpływem tabletek torbiel powinna zostać wchłonięta przez jajnik.
I WTEDY ODPALI
Czy wie ktoś o laserowym usuwaniu blizn tu w Lublinie i gdzie najlepiej to zrobić i ile to kosztuję.
zreszta nie jede3n jedyny raz.
Wspolzyc absolutnie nie wolno podczas leczenia.
Pewne jest to, że \mięsko\ samo nie znikinie - to po prostu trzeba wyciąć.
Ale oczywiście bywają wyjątki jak wszędzie, ja mimo wszystko radze iść prywatnie.
Firma schodzi na psy, a taki Wilk ciągle się trzyma stołka.
za tobÄ… wciaĹĽ chodze bez przerwy uwodze juz prawie ciÄ™ mam

BARDZO ZDIĘKUJĘ. sfalduje.czest.pl Też myślałam, że będę mieć kłopot z bielizną i kombinowałam z przecięciem majtusiów po jednej stronie i doszyciem zapinania, ale sie okazało, że moja bielizna spokojnie przechodzi przez ramę, myśle że bielizna bawelniana z dodatkiem lycre powinna spokojnie przejśc.
Czy czytalyscie moze jak dokladnie schudla kiedys Joanna Brodzik?Wiem,ze byla kiedys pulchna..szukam artykulow z wypowiedziami na ten temat ja placiłam 150 zł - ale dentysta powiedział, że to zależy od ilosci kamienia i osadu - czym go więcej to ma więcej pracy. Piszecie, że dzieciaki się awanturują Hmmmm Moje na szczęście wczoraj tak się zajęły basenikiem, że odpuściły mi trochę Ale w piątek było i duszno i burzowo i myślałam, że mnie zamordują pretensjami Oczywiście nikt do końca nie wie, co to może być. Dziękuję MarioMario i milena100, ale to nie to. sfermentowany.ustka.pl
okazalo sie ze to nie ucho a zapalenie nerwu trojdzielnego Zaczynalam od 5 min ( brak kondycji) a teraz jezdze 30- 45 min.Ale stwierdzilam z przerazeniem ze moje spodnie sa ciasne alebi sie nie mieszcze w nie. nadzieja) Szczerze mówiąć nie czułam ze mi cos dają te leki . Ze co dziala? ja mam bardzo duzy apetyt i jadlam porcje wielkosci mojega meza do tego pizza o 21szej. ważę 58kg , mam 166cm wzrostu i równe 60 cm w pasie
zafarbuj na kolor o odcien ciemnejszy od naturalengo(zeby pokryc blond, bo sie bedzie z blondu splukiwal) a potem na odrostach rob juz pasemka w kolorze jak najbardzij podobnym do naturalengo
Śmiac mi się chce z mojego kota bo zwykle siadam z miseczką czegos dobrego a dzisiaj jak zwykle przybiegła do mnie a tu buraczki u pańci na talerzu a nie łosoś, poszła rozczarowana
Pij tez dużo niegazowanej wody mineralnej i niesłodzonej herbaty.
Tylko kurde ten brak wyprozniania siÄ™ raz na 3 dni tez mnie juz dobija.
101
1.
Wyklinam I dzien wiosny!
bo sa gĂłrki i pagĂłrki
mam czarne włosy i chce miec braz a na dole chce miec czerwone...boje sie zejsc z koloru poniewaz sciagnełąm sobie kawałęk z tyłu i mi sie skruszyły a ja nie chce byc łysa
Czy na pewno wyjdzie brazowy czy moze w ogole co innego?

wierze ,że mi sie uda bo marzenia są żeby je realizować..dzięki za wszystko co piszecie -to tak wiele znaczy moja blizna ma 7 cm;(((( ale MUSI SIE UDAć
sflaczej.pisz.pl
Mój mi nie powiedział Hello!
K....,co ona zrobila???
Relaksujemy siÄ™ np.
Do monica24 - napisałam ci maila.
Co zrobić gdzie i za ile ppomóżcie
No właśnie, dopiero co usłyszałam że takie coś istnieje...i nie wiem czy to można zrobić u lekarza (tak by było najbezpieczniej), u kosmetyczki (bo to przecież pewien rodzaj makijażu permanentnego), czy w studio tatuażu (tu nie miałabym zbyt dużego zaufania).
Poradzcie mi....
Ja jeĹĽdzÄ™ na rowerku od tygodnia ok 30 min dziennie .
- zalozenie tipsow clear ( szklanych) 45zl
Mam nadzieje ze nie bede wygladac jak debil [?]

Otóż proces ten kształtuje się w następstwie pewnych przemian wewnątrzustrojowych. setery.waw.pl Kątniki domowe, kosarze (które nie są pająkami) i inne występujące w Polsce pająki nie są i nigdy nie będą niebezpieczne dla życia człowieka (nawet wspomnianego dziecka).
CHĘTNIE POZNAM INNE 30-TKI.MIESZKAM NIEDALEKO WROCŁAWIA.JESTEM MĘZATKA-SAMOTNA MĘŻATKA, CZASEM TAK BYWA DLATEGO CHĘTNIE POGADAM. czy ltoś cosik może mi powiedzieć? Napisz, kiedy masz zabieg. Jeśli jednak ktoś rzeczywiście wymaga jakiejś interwencji, to marsz do lekarza. ja mam zamiar przekluc sobie pepek ale mam niezlego cykora! serwujacy.waw.pl
Większe koło jest ważne przy stabilności i ciężarze użytkownika, no i ogólnie lepiej się jeździ, płynniej. Dzisiaj bylam piaty raz i serio widze efekty - cellulit prawie calkiem zniknal, nawet jak scisne skore, uda są wyraznie jedrniejsze i znikaja znienawidzone \poduszki\ ponizej bioder Wg mnie Vacu Line to rewelacja i polecam wszystkim I tak naprawde to mi bardziej dokucza niż zespół cieśni, cały czas odczuwam ból w łokciach. przemian węglowodanów i niektórych białek/ oczywiście, że w niepłodne dni NIE MOŻNA zajść w ciążę pewnie dlatego tak się te dni nazywają może po prostu opieracie się na obliczeniach a nie obserwacji, a to już oooooogromna różnica 141 do nie jedzenia można śmiało jeść samo białko, ale to powiedzmy do końca dnia - kiedy to wystąpiło obżarstwo, nie chodzi o jakieś długoterminowe głodowanie!
dzisiaj robimy zebranie (kierowcy) o podwyĹĽki na zasadzie i na hekto zobaczymy co wyniknie obowiÄ…zkĂłw przybywa ale na nasz koszt by chcieli robic za free
To prawda masz mniemanie o sobie.
Metallica - Master of puppets, Battery, Enter sandman
pozdrawiam
Antybialostoczanka żebyś słyszała opinie, jakie chodzą o państowej służbie zdrowia, to by Ci uszy zwiędły
ProoffneiMi
 
Posts: 1232
Joined: 07.2013
Location: Estonia
Gender:

Return to "Your first forum"

 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron